zkouska_poznamky
Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revizePředchozí verzeNásledující verze | Předchozí verzeNásledující verzeObě strany příští revize | ||
zkouska_poznamky [2015/09/15 16:42] – Gejza Dohnal | zkouska_poznamky [2018/10/09 17:01] – František Mráz | ||
---|---|---|---|
Řádek 2: | Řádek 2: | ||
- Především si zkontrolujte, | - Především si zkontrolujte, | ||
- | - Test obsahuje celkem 6 otázek, zpravidla rozdělených dále na několik podotázek. Zpracovávat je můžete v libovolném pořadí. Nicméně se snažte, aby řešení jedné | + | - Test obsahuje celkem 6 úloh, zpravidla rozdělených dále na několik podotázek. Zpracovávat je můžete v libovolném pořadí. Nicméně se snažte, aby řešení jedné |
- U testu se hodnotí nejen správnost výsledků, ale hlavně postup, jakým se k těmto výsledkům dostanete. Samotné výsledky bez podrobného vysvětlení postupu výpočtu nikdy nebudou hodnoceny plným počtem bodů (pokud za ně vůbec nějaké body dostanete). | - U testu se hodnotí nejen správnost výsledků, ale hlavně postup, jakým se k těmto výsledkům dostanete. Samotné výsledky bez podrobného vysvětlení postupu výpočtu nikdy nebudou hodnoceny plným počtem bodů (pokud za ně vůbec nějaké body dostanete). | ||
- Samotný postup bez výsledků ovšem také není ideální. Proto své výsledky, ke kterým dospějete, náležitě zvýrazněte, | - Samotný postup bez výsledků ovšem také není ideální. Proto své výsledky, ke kterým dospějete, náležitě zvýrazněte, | ||
- Výsledky uvádějte pokud možno celou souvislou větou (nebo větami, je-li to potřeba). Opět tím jednak ukážete, že úloze rozumíte, jednak se vyhnete nepochopení "co jste tím vlastně chtěli říci" | - Výsledky uvádějte pokud možno celou souvislou větou (nebo větami, je-li to potřeba). Opět tím jednak ukážete, že úloze rozumíte, jednak se vyhnete nepochopení "co jste tím vlastně chtěli říci" | ||
- Pište čitelně a dodržujte úpravu textu a obrázků. Nečitelný text se nedá opravovat. | - Pište čitelně a dodržujte úpravu textu a obrázků. Nečitelný text se nedá opravovat. | ||
- | - Obrázky a grafy popisujte v maximální možné míře. Označení os, souřadnice důležitých bodů a označení oblastí šrafováním by mělo být samozřejmostí. | + | - Obrázky a grafy popisujte v maximální možné míře. Označení os, popis křivek, souřadnice důležitých bodů a označení oblastí šrafováním by mělo být samozřejmostí. |
- | - Věnujte zvýšenou pozornost úpravám výrazů, především práci se znaménky, úpravám zlomků a složených závorek. Naprostá většina chyb pramení | + | - Věnujte zvýšenou pozornost úpravám výrazů, především práci se znaménky, úpravám zlomků a složených závorek. Naprostá většina chyb pramení |
- | - Výrazy ve výsledcích zjednodušujte na maximální možnou míru. Není třeba nahrazovat iracionální výrazy čísly (navíc kalkulačky nejsou dovoleny), ale zase by se ve výsledcích neměly vyskytovat takové výrazy jako například | + | - Výrazy ve výsledcích zjednodušujte na maximální možnou míru. Není třeba nahrazovat iracionální výrazy čísly (navíc kalkulačky nejsou dovoleny), ale zase by se ve výsledcích neměly vyskytovat takové výrazy jako například: $\log(1)$, $\frac{9}{3}$, |
- U příkladů, | - U příkladů, | ||
- | [[pozadavky|< | + | [[zkousky|< |
/data/www/mat.nipax.cz/data/pages/zkouska_poznamky.txt · Poslední úprava: 2023/07/28 17:14 autor: 127.0.0.1