zkouska_poznamky
Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revizePředchozí verzeNásledující verze | Předchozí verzeNásledující verzeObě strany příští revize | ||
zkouska_poznamky [2015/09/15 16:42] – Gejza Dohnal | zkouska_poznamky [2015/09/18 13:32] – Gejza Dohnal | ||
---|---|---|---|
Řádek 2: | Řádek 2: | ||
- Především si zkontrolujte, | - Především si zkontrolujte, | ||
- | - Test obsahuje celkem 6 otázek, zpravidla rozdělených dále na několik podotázek. Zpracovávat je můžete v libovolném pořadí. Nicméně se snažte, aby řešení jedné | + | - Test obsahuje celkem 6 úloh, zpravidla rozdělených dále na několik podotázek. Zpracovávat je můžete v libovolném pořadí. Nicméně se snažte, aby řešení jedné |
- U testu se hodnotí nejen správnost výsledků, ale hlavně postup, jakým se k těmto výsledkům dostanete. Samotné výsledky bez podrobného vysvětlení postupu výpočtu nikdy nebudou hodnoceny plným počtem bodů (pokud za ně vůbec nějaké body dostanete). | - U testu se hodnotí nejen správnost výsledků, ale hlavně postup, jakým se k těmto výsledkům dostanete. Samotné výsledky bez podrobného vysvětlení postupu výpočtu nikdy nebudou hodnoceny plným počtem bodů (pokud za ně vůbec nějaké body dostanete). | ||
- Samotný postup bez výsledků ovšem také není ideální. Proto své výsledky, ke kterým dospějete, náležitě zvýrazněte, | - Samotný postup bez výsledků ovšem také není ideální. Proto své výsledky, ke kterým dospějete, náležitě zvýrazněte, | ||
- Výsledky uvádějte pokud možno celou souvislou větou (nebo větami, je-li to potřeba). Opět tím jednak ukážete, že úloze rozumíte, jednak se vyhnete nepochopení "co jste tím vlastně chtěli říci" | - Výsledky uvádějte pokud možno celou souvislou větou (nebo větami, je-li to potřeba). Opět tím jednak ukážete, že úloze rozumíte, jednak se vyhnete nepochopení "co jste tím vlastně chtěli říci" | ||
- Pište čitelně a dodržujte úpravu textu a obrázků. Nečitelný text se nedá opravovat. | - Pište čitelně a dodržujte úpravu textu a obrázků. Nečitelný text se nedá opravovat. | ||
- | - Obrázky a grafy popisujte v maximální možné míře. Označení os, souřadnice důležitých bodů a označení oblastí šrafováním by mělo být samozřejmostí. | + | - Obrázky a grafy popisujte v maximální možné míře. Označení os, popid křivek, souřadnice důležitých bodů a označení oblastí šrafováním by mělo být samozřejmostí. |
- | - Věnujte zvýšenou pozornost úpravám výrazů, především práci se znaménky, úpravám zlomků a složených závorek. Naprostá většina chyb pramení | + | - Věnujte zvýšenou pozornost úpravám výrazů, především práci se znaménky, úpravám zlomků a složených závorek. Naprostá většina chyb pramení |
- | - Výrazy ve výsledcích zjednodušujte na maximální možnou míru. Není třeba nahrazovat iracionální výrazy čísly (navíc kalkulačky nejsou dovoleny), ale zase by se ve výsledcích neměly vyskytovat takové výrazy jako například logaritmus jedné | + | - Výrazy ve výsledcích zjednodušujte na maximální možnou míru. Není třeba nahrazovat iracionální výrazy čísly (navíc kalkulačky nejsou dovoleny), ale zase by se ve výsledcích neměly vyskytovat takové výrazy jako například logaritmus jedné, 9/3, 2/4, kosinus pí. |
- U příkladů, | - U příkladů, | ||
- | [[zkouska_nutne_pozadavky|< | + | [[pozadavky|< |
/data/www/mat.nipax.cz/data/pages/zkouska_poznamky.txt · Poslední úprava: 2023/07/28 17:14 autor: 127.0.0.1